Ruby, ruby, ruby... why do you do this to me?


om det ändå inte vore för att det bara fuckar sig för mig när det gäller Ruby (programmering)
så skulle livet kännas mkt enklare. Men bara för att det går cp dåligt i det så känns det sååå jäkla jobbigt och trögt att plugga just nu. Fast photoshop delen är mkt roligare så känns den också jobbig bara för att det ligger bara och gnager i bakhuvudet kod kod kod.

Aja dags att ta tag i livet. Idag är det SOL(!) och jag har varit på en powerwalk och om ett tag blir det att möta upp Emelie för att säga hejdå (men bara för en vecka).
Sen hoppas jag på gym ikväll! :)




Haha bilden föreställer mig och Mange rätt bra! :P (förutom att jag har inte på mig typ baddräkt på gymmet men) :P

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0