Sommarloooov!! :D

Det har varit en sjuuuk månad. Så fulltspäckat schema som jag har haft är det inte konstigt att jag bara är trött nu hela tiden när jag ääääntligen har fått lite lov!

Skola i sinne, hållt på med projektarbete att bygga en hemsida. Tentaplugg. Jobb. Hinna träffa vänner som åker hem till diverse ställen. Nu är jag alldeles matt.

Senaste veckan har iaf varit helt underbart kul! :)
I lördags hade vi fest för födelsedagsbarnen Emelie och Matte :)
I måndags var Stina här för snabbvisit.
I tisdags var det tenta och sedan tentafest på eko och sedan på bryggan!
I onsdags var det chill med grill med systemvetare i ekoparken!
Igår (torsdags) firade vi Emelie som fyllde år med mat på flogsta taket, flytthjälp åt jonsson, kladdkaka med glass och blåbär och Torkel i knipa!

En kanonvecka! Avrundar nog idag med ännu mer fest tror jag ;)


Firade sommarlovet med lite glass!

 



Vi knöt även fast Joanna vid ett träd?


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0