Datatjej helg

Från i Torsdags till i Lördags deltog jag i Datatjej konferensen!
En konferens där vi mellan 9 - ca 16 lyssnade på föreläsningar från företag. Men även en och annan inspirationsföreläsning. Det var inte allt vi gjorde. Vi FIKADE! Heeeeela tiden.
Tror säkert man gått upp 3 kilo under den här tillställningen.
Ni ska få se en vanlig dag:
10.00 Fika - en macka, banan, kaffe/läsk
11.00 Fika - bullar, kaffe/läsk
12.00 Lunch
14.00 Fika - Bullar/muffins, kaffe/läsk
15.00 Fika - Smörgåstårta (SÅÅÅÅ jäkla god den var, åt en med rostbiff)




... sista dan fick vi princesstårta i alla olika smaker

Så var det alla 3 dagar! Plus lite till....
Sen kvällarna åt vi ju förstås också!
På torsdagen var det en nätverkarkväll. Alla tjejer gick tipsrunda och vi åt middag på Värmlandsnation! Tacos och hallontårta.
Fredagen var det företagsmiddag, men den missade jag.
Lördagen var det Bankett! Och vilken bankett! Jag satt bredvid 3 st mycket trevliga IT killar och maten var jätte god! Minus efterrätten som var torr och tråkig. Annars! Bra spex, roliga toastmasters osv! Grym kväll! Och sedan "orkestern" från Brasilien! GRYMMA!
Jag önskar jag hade haft kameran med mig för att visa er hur det var!

Sedan blev det utgång på norrlands! Succé! Men det berättar jag mer om senare!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0