Freitag

I fredags var det Uppsalas konstigaste vänder på länge. Det bjöd på lite allt möjligt.
Det var hyfsat väder på morgonen, åkte innan skolan till gymmet och pumpade magen!
Skööönt att få träna på morgonen!
När jag sedan skulle gå till skolan var det snöstorm(!) och jag såg ut som en snögubbe och det var helt ovärt att jag hade blåst håret på gymmet... Håret var lika blött som innan när jag kom fram till skolan.

Efter skolan började det istället att regna, i nästan horisontalt läge... Mysigt värre.
Då det redan inte är halt ute så hjälper ju inte +3 grader, snöstorm,
regn och sedan uppehåll. Nu snackar vi slask och glashal is ute!

I alla fall, åkte iväg till Emelie och gjorde kycklingtacos, gjorde oss i ordning för inflyttningsfest @Rille&Elin.
Kul kväll! :) Lugn för min del, åkte hem kring tolv tiden och däckade på soffan.

Bra dag!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0