low mode

Det har varit lite low mode här hemma de senaste dagarna. För mig alltså.
Har inte riktigt hunnit komma tillbaka till mig själv, vara mitt vanliga glada jag än.
Det har varit långa stressiga, mycket att göra dagar och jag har inte hunnit landa än.
Labbar hela dagarna lång, hinner inte träna, hinner inte läsa i boken.
Var datatjej i helgen.
Och en nära vän flyttade hem igen.

Så har inte riktigt hunnit komma tillbaka till mig själv än. Måste ta mig till gymmet.
Det brukar hjälpa mig läka.

Kommentarer
Postat av: Sara

Säg bara till om du vill ha lite sällskap, vi på 61:an må vara långt bort men vi finns här :) Får styra en myskväll snart! Puss

2011-02-02 @ 10:57:37

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0